Saturday, August 22, 2009

Menjana Pendapatan Lumayan Melalui USANA Network Marketing

Saya telah membuat kajian terperinci sebelum memulakan perniagaan Network Marketing, dan pilihan saya adalah Syarikat yang Boleh Memenuhi KRITERIA yang berikut:

1. Syarikat Network Marketing yang KUKUH dan STABIL.

2. Syarikat yang diiktiraf No. 1 di pasaran antarabangsa.

3. Syarikat yang membuat kajian dan menghasilkan produk sendiri.

4. Produk yang diiktiraf No. 1 oleh badan-badan bebas.

5. Syarikat yang memberikan GANJARAN yang adil dan menguntungkan.

6. Satu - satunya network marketing bisness & produk yang mempunyai MONEY BACK GUARANTEE sekiranya anda ingin menarik diri daripada Usana.


Apa pandangan PAKAR?



Kedua-dua penulis ini tidak asing lagi dalam bidang ekonomi, kedua-duanya juga penulis buku best selling di dunia. Dalam satu bab buku ini Donald Trumph dan Robert T Kiyosaki menyarankan supaya kita menceburi Bisnes Network Marketing.

Pandangan Robert : Bisnes Network Marketing mampu menjadikan anda seorang pemilik perniagaan dan bisnes ini tiada risiko. Untuk berjaya anda kena melahirkan ramai orang berjaya. Pendapatan dalam bidang ini juga akan berterusan.

Pandangan Trumph : Bisnes ini adalah model baru kepada bisnes berbentuk francais. Kebanyakan syarikat yang tersenarai dalam FORTUNE 500 telah menambah komponen Network Marketing dalam bisnes mereka. Jadi bagi anda yang nak sertai bisnes ini, pilih satu syarikat yang terbaik.

Jadi jelas bisnes berbentuk Networking atau 'Network Marketing' adalah satu bentuk bisnes yang sangat berpotensi pada masa kini. Cuma mungkin ada diantara anda yang masih memandang negatif pada industri ini disebabkan pengalaman ditipu atau tertipu pada masa lalu.

Saya minta anda luangkan masa dan minda anda untuk melihat satu revolusi bisnes yang sangat berbeza dengan bisnes network marketing yang telah ada di Malaysia. Bisnes ini dinamakan USANA (sebutan berbunyi 'you-sa-na').

Dalam kebanyakan syarikat pemasaran berangkaian, hanya beberapa orang mereka yang bernasib baik sahaja berada di puncak hiraki yang akan mendapat ganjaran yang lebih lumayan. Mereka yang berada di hiraki yang bawah mendapati sukar untuk berjaya kerana syarat yang ditetapkan terlalu sukar untuk di capai. Plan kewangan USANA terkenal unik dengan ketelusannya, keadilannya serta "kebolehlakukannya".

Bukti mengapa produk & syarikat USANA TERBAIK DAN DIIKTIRAF?




BusinessWeek menyenaraikan USANA No. 3 dikalangan "100 Hot Growth Companies" of 2005. Yang menjadi LUARBIASA ialah, tiada satupun syarikat Network Marketing lain yang disenaraikan lebih tinggi dari ini.



Forbes menyenaraikan USANA No. 5 dikalangan "200 Best Small Companies of 2005 " .

Sekali lagi, tiada satupun syarikat Network Marketing lain yang disenaraikan lebih tinggi dari ini.





USANA telah bertapak di 15 buah negara. Malaysia adalah negara ke 14 yang baru dibuka pada 2007. USANA akan membuka pasaran ke 30 negara lagi.





Majalah Network Marketing Today menyenaraikan 9 Syarikat Network Marketing paling Top, dan USANA telah mendapat Tempat Pertama selama 10 tahun berturut-turut.


Pay Plan USANA yang ADIL dan Mudah

Anda hanya perlu menjadi ahli dan seterusnya mengaktifkan 1BC atau 3BC. BC adalah singkatan kepada Business Centre. Dalam bahasa mudah, BC adalah umpama kedai. Untuk mengaktifkan BC, anda perlulah membeli produk-produk USANA sehingga mencapai jumlah poin tertentu.


Bayaran untuk menjadi ahli: RM 99.00

Poin yang diperlukan untuk 1BC: 150 poin (RM 772)

Poin yang diperlukan untuk 3BC: 500 poin (RM 2199)







* USANA akan membayar US$1 = RM3.50

1 comment: